FAQ

  • Hoe verloopt de levering van mijn bestelling?

Bij TravX worden alle bestellingen via onze webshop afgehandeld door bekende vervoerders binnen Europa. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat en wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat tevens de track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bij uw verzendadres wordt aangeboden.

Mocht u niet thuis zijn tijdens de bezorging, dan wordt er een niet-thuis-code in uw brievenbus achtergelaten. Hiermee kunt u op een later tijdstip de bezorging inplannen of het pakket ophalen bij een afhaalpunt.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien u vóór 23:59 bestelt, wordt uw bestelling dezelfde dag verwerkt en de volgende dag verzonden. Alle orders binnen Europa worden binnen 3-5 werkdagen geleverd. In zeer uitzonderlijke gevallen kan er vertraging optreden. In dat geval kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.

  • Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?

U kunt altijd een e-mail sturen met het verzoek om wijzigingen aan te brengen in uw bestelling. In enkele gevallen kan dit nog worden gedaan, zolang het pakket nog niet is aangeboden aan vervoerder. Uw e-mail wordt altijd snel beantwoord. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden en geef duidelijk aan welke wijzigingen u wenst.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is ontvangen door TravX, ontvangt u een e-mail met daarin alle details van uw bestelling.

  • Hoe kan ik de huidige status van mijn bestelling achterhalen?

Wanneer uw bestelling wordt klaargemaakt voor verzending, ontvangt u een e-mail met de verzendinformatie.

  • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of melding van levering ontvangen via e-mail. Wat moet ik doen?

Als u geen e-mails heeft ontvangen, neem dan direct contact op met de klantenservice van TravX.

 

BEZORGING 

  • Wat zijn de verzendkosten?

Wij bezorgen al onze producten gratis. 

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een e-mail met een track & trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen via de website van de vervoerder.

  • Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

Het komt zeer zelden voor dat een pakket verloren raakt bij de vervoerder. Mocht dit gebeuren, stuur ons dan een e-mail via het contactformulier. We zullen dan direct een nieuw pakket voor u verzenden.

 

RETOURNERING

  • Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling terugsturen?

U heeft 14 dagen vanaf de verzenddatum om uw bestelling terug te sturen. Na deze periode is dit helaas niet mogelijk, tenzij het probleem onder de garantie valt.

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van je producten is een eenvoudig proces dat bestaat uit 3 stappen:

  1. Bekijk op de retourpagina de instructies
  2. Verstuur het retourpakket met het meegeleverde retourlabel naar een verzendpunt.
  3. Binnen 10 dagen na ontvangst in ons warenhuis, zullen wij het geld terugstorten op je rekening. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening

 

  • Wordt mijn geld teruggestort bij het retourneren van een product?

Wij verwerken retourverzoeken altijd binnen 10 dagen na ontvangst. U krijgt in alle gevallen uw geld terug binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending.

  • Overige vragen

Niet al uw vragen zijn wellicht op deze pagina beantwoord. Als u nog andere vragen heeft voor Verzendbedrijf, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. We helpen u graag verder.